آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

بگو بگو بازم بگو

1391/7/8 16:35
نویسنده : مامان معصومه
704 بازدید
اشتراک گذاری

این روزای ما پر شده از صدای ظریف ی دختر کوچولو که هر روز با یه کلمه جدید مارو غافلگیر میکنه

مامان فدای اون صدای دخترونه ات بشه که برام حرف میزنی و چلچلی میکنی

اونقدر حرف میزنی و صدا درمیاری که گاهی خنده ام میگیره میگم هیسسسسسس وراج کوچولوی من!

من فدای تک تک تارهای صوتیت بشم که هرچی میگم پشت سرم تکرار میکنی و اسمتو خوب بلدی

 

کلمه هایی که واضح میگی ایناهاست

پوپ : توپ

جی جَ : ....!

جوجه

آیییینا : آوینا

هم ما : هواپیما

پو پو : پلو

جیش

ماه

گل

برگ

عدس

کنجِِِه : کنجد

وقتی بابا حجت از ماشین پیاده میشه سرتو میبری بیرون و داد میزنی حُجَ و کلی میخندیدیم بهت

پَر : به مامان پری میگی هههههههههههه

پَت : پرت میکنی لگوهاتو میگی میگم چیکار کردی؟؟؟میگی پت

دماغ مامانو میکشی و میگی کند یعنی دماغتو کندم!!!!

کاکا : کالسکه

کَف : کفش

قاچ : قارچ

آب آب سی : تاب تاب عباسی

آک پش : لاک پشت

میگم بابا رفته سره؟؟؟؟ میگی کار

دوربین و میاری و میگی عَس یعنی ازم عکس بگیر بعدم کلی ژست میگیری و میخندی

صبحا که بیدار میشی به پشتت اشاره میکنی و میگی ماااااااا یعنی ماساژم بده!!!

ام ایی : امیرعلی

آیییینا :آیناز

اَ دَ : امیرحسین

 

بازم یادم اومد میام مینویسم دختر خوشکلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
8 مهر 91 11:58
سلام هه چقده خندیدم از تلفظهای این خانوم خوشگله شیرین زبون آیییینا جونی کلی دوست دارمت
صدف
10 مهر 91 14:43
هزار مشالا ، هزار مشالا به فرهنگ لغت این دخمل ملوس ، " آیییینا تو جیمل خاله ای یادت نره"
فهیمه و صدرا
12 مهر 91 11:35
به به
خوش به حالت مصی دخمل داری
چه چلچلی شده هزار الله اکبر
خدا بر ات حفظش کنه
شماها کجاید بابا دلمون براتون تنگیده


ایشالا نینی بعدیت ی دخمل خوشکل باشه

خیلی وقته قرار نذاشتیم دلم منم تنگیده واسه بچه ها
شادي
21 مهر 91 1:33
ماشالله به اين همه شيرين زبوني
محبوبه
23 مهر 91 13:48
قربونت برم خاله جونییییییی
افرین


واقعا با نظرت سورپرایزم کردی خواهر جونی
بیا زودتر از جیرفت ما منتظر عید قربان هستیم
lutus
27 مهر 91 15:35
سلام معصومه جون ماشالله به این گل دخترت اوینا خانوم من مدتها خیلی قبل یه بار وبلاگتو دیده بودم امروز وبلاگتو باز کردم و تو صفحات گذشته رفتم دیدم بله این وبلاگ اوینا خانوم گل هست خیلی خوشحال شدم ماشالله هزار ماشالله داره برای خودش خانمی میشه انشالله عروس شدنشو ببینی .


ممنون که سر میزنی
مامان ساره
3 آبان 91 3:16
جونممممممم شيرين زبووووووووووون ماشالله هزار ماشالله