آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

یک سال و 6 ماه

1391/10/9 15:22
نویسنده : مامان معصومه
731 بازدید
اشتراک گذاری

حالا ما تو خونمون یه خانوم کوچولو داریم که دیگه نمیگیم 18 ماهشه میگیم یک سال و نیمشه

از اینکه اینقدر بزرگ شدی که سنت رو با سال و ماه باید بگم خیلی خوشحالم

خوشجالم که تو این 18 ماه حتی یک لحظه هم ازت غافل نبودم

خیلی از کارایی که قبل از اومدن تو گل دختر انجام میدادم یک هو گذاشتم کنار!

درس... ورزش...کلاس کامپیوتر....مهمونیای دیروقت.....حتی خریدای حسابی رو!

حتی دلم واسه یه حموم حسابی تنگ میشد!و باید منتظر بابایی می موندم تا یه دوش 10 دقیقه ای بگیرم

ولی حالا میگم خداروشکر که دخترم لحظه لحظه پیشم بود و بزرگ شدنشو با تمام وجودم لمس کردم

پیش هیچ کس بیشتر از نیم ساعت نذاشتمت تو این مدت...وقتی ازت جدا میشدم انگار یه تیکه از وجودم نبود دوست داشتم زودتر کارمو انجام بدم و دوباره تو بغلم بگیرمت

فهمیدم مادر بودن چقدر سخت و درعین حال شیرینه

حالا داری کم کم بزرگتر و خانومتر میشی

میشینی و کارتونای مورد علاقه تو میبینی : باب اسفنجی که عاشق شخصیت پاتریکش شدی،پینگو ،بره ناقلا

دفتر و مداد تو میاری و بقول خودت ماه میکشی

شدیدا به دو تا از عروسکات وابسته ای و اسم یکیشون آناست.حتی نمیذاری زمین تا لباس تنت کنم

به من میگی مامانا

به بابا میگی حُِِجُ یا باباشششش

خلاصه خیلی حرف میزنی و دلبری میکنی

حالا بگم از واکسنت که من خیلی میترسیدم ازش

ولی شکر خدا نه پات درد گرفت نه تب نکردی

 

خوشکل موفرفری شیرین زبون با تمام وجودم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهادر
9 دی 91 15:38
من فدای اوینای یک سال ونیمه بشم عزیزم مبارک باشه سفید برفی خاله دوست دارم
مونایی
9 دی 91 15:39
بوس برای این دختر شیرین که انقدر خوب . خانومه ...
نیلوفر
9 دی 91 22:11
سلام عزیزم 18 ماهگیت مبارک باشه،هزار ماشالا خانوم شدی،مامانی حسابی پز شمارو به ما میده،پز هم داره دیگه همچین گل دختری تنت سالم و لبات خندون باشه عزیزم
صدف
12 دی 91 11:54
سفید برفیِ خاله یکسال و نیمگیت مبارک ، الهی قربونت برم که انقدر شیرینی عزیزِ دلم . هزار مشالا به تو عروسک دوست داشتنی
شادي
14 دی 91 3:39
قربون حرف زدنت ، دلبري هات
افسان
16 دی 91 16:32
ای عزیزم..عروسکی ...
مامان ساره
26 دی 91 0:35
واااااي خيلي خوب گفتي معصومه... حيفه از تك تك لحظه هاي بزرگ شدنشون لذت نبريم! ماشالله به تو آبيناي ناز خودمممممم برگ گل بلوري طلايي فرفري دوستت دارم