آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

دوووس

1391/10/29 2:28
نویسنده : مامان معصومه
720 بازدید
اشتراک گذاری

مثل همیشه ساعت 3 بعدازظهر شده و میپرسم ازت که آوینا وقته؟؟؟؟جواب میدی هاب!!

رختخوابتو میارم با 2تا بالش یکی واسه تو یکی هم واسه خودم

شروع میکنی به شیرخوردن

منم چشمامو میبندم تا باهم بخوابیم

آخ که چه کیفی میده

سنگینی نگاهت و احساس میکنم همینطور کشیده شدن میمی بخاطر اینکه میخای چشمای منو ببینی

پلکامو اروم باز میکنم میبینم داری بهم نگاه میکنی

میگم دختر خوشکلم بخواب و دوباره چشامو میبندم

ولی دست بردار نیستی و همچنان نگاههای خیره

عاقبت تصمیم میگیرم دیگه نگاهت نکنم تا بخوابی

وقتی میبینی چشمام بسته اس صدام میکنی:مامانا...مامان....مامان

میگم جان عزیزم؟بخواب دیگه مامان

میگی دوووس

من هاج و واج می مونم منظورت همونیه که فکر میکنم؟؟؟

میگم چی مامان؟؟؟

میگی مامان دوووس دووووس و انگشت اشاره کوچولوتو سمتم میگیری

قبلم وایستاد بخدا

یه لحظه زمان برام متوقف شد

این دختر منه که داره واسه اولین بار میگه دوستم داره با چشاش با زبونش با انگشتش تمام احساساتشو بهم فهموند

عشق و از نگاهش خوندم

خدایا من چقدر خوشبختم

ازت ممنون بخاطر این گل خوشبو که منو لایق مادریش دونستی

خداااااااااااااا

خداااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلوفر
30 دی 91 12:00
سلام ایشالا خدا این گل دختری مهربون و براتون حفظ کنه منم این خانوم خوشگله و مامیش رو دوسسس
صدف
30 دی 91 13:08
واااااااااااااااااای معصومه باورت میشه وقتی به خط های آخر رسیدم چشمام پراز اشک شد؟ . از اول که میخوندم فکر میکردم منظورش بوسِ ، وای وای خدا ، الهی قربونت برم معصومه جونم چه احساس قشنگی رو تجربه کردی . گوارای وجودت عزیزم
مامان ساره
5 بهمن 91 12:30
عزيزدلمممم. جووووون. خوب ميدونم چي ميگي معصومه... مثل وقتاييه كه پارسا يهو از وسط بازيش مياد بغلم ميكنه دستشو ميزنه به پشتم ميگه نفسي!!! ببوس فرشته ي زيباي لطيفت رو
مامان آراز
15 بهمن 91 16:38
ای جووووووونم آوینا منم دوووووس چقد کار این بچه ها شبیه همه ما هم وقتی میخواییم بخوابیم زیر چشمی نگاش میکنم ببینم خوابه یا نه که میزنه به خنده هههههه بعد هم با دستش چشامو باز میکنه یا با دماغم بوق بازی میکنه هههههه
مامان بهادر
19 بهمن 91 15:41
ای جانم سفید برفی مهربان من منم دوست دارم عزیزم
فهیمه و صدرا
10 اسفند 91 13:22
ای جونممممممممممم