آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

ماهگرد7ماهگی تو،تولد24سالگی من

1390/10/23 22:36
نویسنده : مامان معصومه
601 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم قربونت بشم 7ماهت شد!!!

نمیدونی تو این 7ماه چی به ما گذشت!

انگار 7 سال بود...با خنده ات شاد شدیم و با گریه ات غمگین...با مریض شدنت مردیم و زنده شدیم!

خیلی خوشحالم که تونستم این ماه هارو پشت سر بذارم با موفقیت!یعنی خوبی و سلامتی تو!

ممنونم که گذاشتی من مادرت باشم و حس مادری رو تجربه کنم عزیزم

وقتی انشالا خودت مامان شدی میفهمی من چی میگم(جمله ای که مامان فاطی به من گفت و من تا قبل تو باورش نکردم)

دوست دارم دوست دارم دوست دارم بی نظیرترین من

 

امــــــــــــــــــــــا بگم از تولد 24سالگی خودم که همزمان بود با 7 ماهگی تو.......

یه مهمونی خودمونی با حضور مامانی ها و بابایی ها و عمه جونا و دایی حمید و خاله مریم

خیلی خوب بود و تو همش محو شمع ها بودی قربون شکل ماهت

بابایی واقعا زحمت کشید برامون دستش درد نکنهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الي
25 دی 90 13:21
تولدت مبارك عزيزم ... ايشاا.. در كنار هم سه نفري سالهاي سال زندگي كنيد


ممنونم الی جان همچنین شما عزیزم........ویانای نازمو ببوس
مونایی
26 دی 90 1:49
تولدت مبارک عزیز دلم .
سمیرا مامان آنیتا
26 دی 90 21:02
به به تولد شما و ماهگرد آوینای ناز با هم مبارک

ایشالا صد و بیست سال مادرش باشی


فدات شم سمیرا جونم ممنون
مریم
27 دی 90 0:33
تولدتون مبارک. لباساي فوق العاده براي نيني هاي فوق العاده در: http://babybrandsstore.blogfa.com/
مونایی
1 بهمن 90 16:34
مبارکه عزیزم تولدت
هدی مامان مبین
9 بهمن 90 0:09
تولدت مبارک هفت ماهگی اوینا هم مبارک خوشبخت باشیددددددددد
بهارك
11 بهمن 90 13:15
سلام..
طراحي عكس و طراحي قالب وبلاگ و تقويم سري بزنيد پشيمون نميشيد
ممنون ميشم مارو لينك كنيد


حتمااااا
سپیده
17 بهمن 90 19:27
چه مادر و دختر خوشگلی عاشقتونم همیشه در کنار هم شاد باشین بووووس راستی معصومه خیلی خوش تیپی
مامان خورشید
26 بهمن 90 13:28
عزیزم دخملت خیلی ملوسه هم سن دختر منه اگه موافقی تبادل لینک داشته باشیم


ممنونم عزیزم ..........خوشحال میشم لینکت کنم