آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

اوینا شبه تمبر میشود

1391/1/21 0:07
نویسنده : مامان معصومه
651 بازدید
اشتراک گذاری

گل من     عزیزم

جونم برات بگه دوست بابایی(عمو رامین) عکستو فرستاده بودن اداره پست تا کنار تمبرها چاپ بشه

خیلی هیجان دلشتم ببینم چه جوری میشه عکست

تا اینکه 15 فروردین یه بسته پستی برات رسید که خیلی منو ذوق زده کرد.....فدات بشم من

همینجا 3تایی یه تشکر ویژه میکنیم از عمو رامین هم بخاطر زحمتایی که واسه تمبرا کشیدن هم فرستادن اولین بسته پستی اوینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونایی
27 فروردین 91 16:34
گوبونت بشم من .
ستاره
28 فروردین 91 17:13
سلام....

وای ای جان آویناخوجملرو نیداااااااا
خدا حفظش کنه مامانی آوینا گلی واستون...
خیلی نازه دخملتـــــــــون....
مبالک باشه....
دیدم شما هم مشهد هستین.....
عشقه منم ...تا دیدم مشهدین زنگ زدم بهش گفتم....
خ دکتر بهشتی کجاست....
بهم گفت....
واسه ما هم دعا کنین...
عشقتون جاوید....
راستی از نی نی سایت وبلاگ دخملی ناستون روپیدا کردم....

خیلی ممنونم عزیزم لطف داری به دخمل من
از اشناییت خوشحال شدم
انشالا موفق باشی و یه روز تو مشهد ببینمت