آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته آسمونی ما...آوینا

دخترک شیطون ما

1391/1/9 12:58
نویسنده : مامان معصومه
566 بازدید
اشتراک گذاری

*عسل مامان یک هفته مونده به 9 ماهگیت شروع کردی به 4 دست و پا رفتن

کلی شیطون شدی و دوست داری بایستی و همه چی رو کشف کنی قربونت بشم

*همیشه منتظر 3تا لحظه بودم:دندون 2تایی و موشی داشته باشی،4دست و پا بری،بگی مامان

به 2تاش رسیدم ولی چرا نمیگی مامان؟؟؟؟؟ناراحتدل شکسته

بابایی رو خیلی خوب میشناسی و پشت سرهم میگی بابالبخند

*اگه غذایی رو دوست داشته باشی با اولین لقمه میگی به به و غذا به من میدی تا بزور نذاری دهنم بی خیال نمیشی فدای مهربونیت

*ببعی میگه؟ اوینا:ب ب        جوجه میگه؟ اوینا:جی جی         ماهی میگه؟ اوینا:تند تند لباشو باز و بسته میکنه قلب

*به جیز میگی جیسس 

*خوابت میگیره سرتو میذاری زمین تو حالت 4 دست و پا و میخندی

*همه عروسکاتو میاری تا من بهشون شیر بدم خیلی مهربونی آفرین دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهلا
9 فروردین 91 14:03
وای چه دخمل نازی
عکسای اتلیه اش رو که دیدم فقط میخاستم بخورمش
بهترین ها رو در سال جدید براتون ارزومندم
راستی من با شما همشهری هستم


ممنونم مهلا جان لطف داری عزیزم
انشالا سال خوبی داشته باشی همشهری عزیز
از اشناییت خوشحال شدم
شادي
14 فروردین 91 17:04
ماشالله به اين دختر ناز.

معصومه، با تااااخير ،
تولدت مبااااااااارك


ممنون عزیزدلم لطف داری
مونایی
15 فروردین 91 15:09
من فدای این دختر ناز .


خدا نکنه مونا جون من
روياااااااااا
17 فروردین 91 15:58
عزیزم اولین بهار زندگیت مبارک شکوفه کوچولوی بهاری...اويناااااااااااااااااا